wtorek, 20 lutego 2018

Menu  

 

Aktualności

to co warto wiedzieć…

Szkolenia - komunikacja interpersonalna


Poprawa jakości obsługi klienta dzięki doskonaleniu komunikacji

point  Forma: szkolenie zamknięte

point  Opis:
Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności w zakresie komunikacji w kontakcie z klientem oraz ich dopasowanie do procedur obsługi klienta obowiązujących w firmie. Podczas zajęć uczestnicy zdobędą niezbędną wiedzę teoretyczną, na temat zasad poprawnej komunikacji z klientem, którą będą przekładali na działania praktyczne. Udział w szkoleniu pozwoli uczestnikom na: ...




Efektywna komunikacja interpersonalna

point  Forma: warsztat

point  Opis:
Efektywna komunikacja ma bezpośredni wpływ na każdą płaszczyznę naszego życia od życia rodzinnego przez towarzyskie na zawodowym kończąc.  Bardzo często zapominamy jednak o podstawowych prawach efektywnej komunikacji, uważając że wzajemna wymiana informacji jest rozmową  zrozumiałą dla obu stron. Prowadzi to do wielu nieporozumień i nieprzyjemnych sytuacji, zarówno w relacjach partnerskich ...




Doskonalenie komunikacji interpersonalnej w zespole pracowniczym

point  Forma: szkolenie zamknięte

point  Opis:
To że do siebie mówimy nie znaczy, że ze sobą rozmawiamy. To, że ze sobą rozmawiamy nie znaczy, że się rozumiemy. Bardzo często zapominamy o  tych podstawowych prawach efektywnej komunikacji.  Prowadzi to do wielu nieporozumień i nieprzyjemnych sytuacji, zarówno w relacjach partnerskich jak i zawodowych. Aby rozmawiać nie wystarczy mówić, należy słuchać naszego rozmówcy, wyrażać ...






Pustynna burza

2013-12-10 15:36:37

Barwny scenariusz gry, który przeniesie uczestników do czterech pustynnych oaz pozwoli na stworzenie atmosfery swobodnej wymiany poglądów i informacji oraz przeżycie wspaniałej kreatywnej ...

Kim jesteś w zespole?

2011-04-27 19:00:33

Tworząc zespoły pracodawcy zatrudniają na określone stanowiska wybitnych specjalistów w danej dziedzinie. Jednak bardzo często mimo to zespół zamiast rozwijać się i przynosić korzyści ...

Wyprawa szlakiem europejskich mitów i legend

2011-04-05 08:30:22

Poniższyprojekt zajęć terenowych, opartych jest na kanwie znanych podań, legend i mitów krajów Unii Europejskiej. Podczas zajęć uczestnicy przeniesieni zostaną w świat tajemnic i magii ...

Poprawa jakości obsługi klienta dzięki doskonaleniu komunikacji

2011-03-18 14:52:48

Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności w zakresie komunikacji w kontakcie z klientem oraz ich dopasowanie do procedur obsługi klienta obowiązujących w firmie. Podczas zajęć uczestnicy ...

Efektywna komunikacja interpersonalna

2011-03-16 08:23:37

Efektywna komunikacja ma bezpośredni wpływ na każdą płaszczyznę naszego życia od życia rodzinnego przez towarzyskie na zawodowym kończąc.Bardzo często zapominamy jednak o podstawowych ...

Doskonalenie komunikacji interpersonalnej w zespole.

2011-03-14 20:45:43

To że do siebie mówimy nie znaczy że ze sobą rozmawiamy. To że ze sobą rozmawiamy, nie znaczy że się rozumiemy.Bardzo często nie pamiętamy otej zasadzieco prowadzido wielu nieporozumień i ...