środa, 21 lutego 2018

Menu  

 

Aktualności

to co warto wiedzieć…

Stawiamy na jakość i korzyści naszego Klienta, szanujemy Twój czas. Ta forma kontaktu sprawi, iż będzie on sprawny i szczegółowy. Organizujecie Państwo szkolenie outdoorowe, poszukujecie firmy która zrealizuje całościowy program lub jego część, a może macie konkretne zapytanie dot. ceny konkurencji którą wybraliście - nasza polityka cenowa i rabatowa jest spójna. Sprawdź nasze ceny na pewno będą dla Ciebie korzystne. Oczekujemy również zapytań ośrodków hotelowo-szkoleniowych i firm dot. prezentacji w internecie.
Zapytanie korespondencyjne
Osoba odpowiedzialna za kontakt z APSiT:
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Nazwa firmy:
Adres firmy
Tel. (kierunkowy):
E-mail:
Strona www firmy:
 
Prosimy o zaznaczenie elementów zapytania które Państwa interesują
Szkolenia - podaj szczegóły w oknie korespondencyjnym
Outdoor - podaj szczegóły w oknie korespondencyjnym
Kompleksowa organizacja szkolenia lub imprezy integracyjnej
Prezentacja hotelu/ ośrodka w internecie
Prezentacja oferty Państwa firmy w internecie
Okno korespondencyjne. Wpisz interesujące Cię szczegóły:
Zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie danych osobowych z późniejszymi zmianami, wyrażam zgodę na przetwarzanie i wykorzystywanie danych do celów związanych z działalnością Agencji Promocji Sportu i Turystyki.

Pustynna burza

2013-12-10 15:36:37

Barwny scenariusz gry, który przeniesie uczestników do czterech pustynnych oaz pozwoli na stworzenie atmosfery swobodnej wymiany poglądów i informacji oraz przeżycie wspaniałej kreatywnej ...

Kim jesteś w zespole?

2011-04-27 19:00:33

Tworząc zespoły pracodawcy zatrudniają na określone stanowiska wybitnych specjalistów w danej dziedzinie. Jednak bardzo często mimo to zespół zamiast rozwijać się i przynosić korzyści ...

Wyprawa szlakiem europejskich mitów i legend

2011-04-05 08:30:22

Poniższyprojekt zajęć terenowych, opartych jest na kanwie znanych podań, legend i mitów krajów Unii Europejskiej. Podczas zajęć uczestnicy przeniesieni zostaną w świat tajemnic i magii ...

Poprawa jakości obsługi klienta dzięki doskonaleniu komunikacji

2011-03-18 14:52:48

Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności w zakresie komunikacji w kontakcie z klientem oraz ich dopasowanie do procedur obsługi klienta obowiązujących w firmie. Podczas zajęć uczestnicy ...

Efektywna komunikacja interpersonalna

2011-03-16 08:23:37

Efektywna komunikacja ma bezpośredni wpływ na każdą płaszczyznę naszego życia od życia rodzinnego przez towarzyskie na zawodowym kończąc.Bardzo często zapominamy jednak o podstawowych ...

Doskonalenie komunikacji interpersonalnej w zespole.

2011-03-14 20:45:43

To że do siebie mówimy nie znaczy że ze sobą rozmawiamy. To że ze sobą rozmawiamy, nie znaczy że się rozumiemy.Bardzo często nie pamiętamy otej zasadzieco prowadzido wielu nieporozumień i ...