niedziela, 18 listopada 2018

Menu  

 

Aktualności

to co warto wiedzieć…

SYLWETKI TRENERÓW

Piotr Barczyński - Trener, pedagog – absolwent UŚ i AWF Katowice, ukończył również studia trenerskie w Wyższej Szkole Biznesu. Od 18 lat kieruje zespołem zajmującym się organizacją wydarzeń i szkoleń firmowych oraz imprez sportowych. Dzięki połączeniu wiedzy psychologicznej z naturalną ciekawością świata i ludzi jest twórcą niekonwencjonalnych szkoleń i warsztatów, będących niezapomnianą kreatywną i rozwijającą przygodą zarówno dla uczestników jak i dla prowadzących. Z zamiłowania podróżnik, interesuje się różnorodnością kulturową i związanym z nią ogromnym potencjałem ludzkim oraz możliwością jego właściwego wykorzystania. Prowadzi szkolenia z zakresu umiejętności miękkich - komunikacji, budowania relacji, rozwiązywanie konfliktów, przywództwa, asertywności, rozwoju potencjału osobistego i zespołu. Podczas prowadzonych szkoleń jest moderatorem, który nie podaje uczestnikom gotowych rozwiązań, ale pomagam im uświadomić sobie jak je osiągnąć. Hobby: wspinanie, snowboard

Ulubiony cytat - bo własny

Jak bardzo jesteś bogaty by pozwolić sobie na to by nic nie mieć?

 



Pustynna burza

2013-12-10 15:36:37

Barwny scenariusz gry, który przeniesie uczestników do czterech pustynnych oaz pozwoli na stworzenie atmosfery swobodnej wymiany poglądów i informacji oraz przeżycie wspaniałej kreatywnej ...

Kim jesteś w zespole?

2011-04-27 19:00:33

Tworząc zespoły pracodawcy zatrudniają na określone stanowiska wybitnych specjalistów w danej dziedzinie. Jednak bardzo często mimo to zespół zamiast rozwijać się i przynosić korzyści ...

Wyprawa szlakiem europejskich mitów i legend

2011-04-05 08:30:22

Poniższyprojekt zajęć terenowych, opartych jest na kanwie znanych podań, legend i mitów krajów Unii Europejskiej. Podczas zajęć uczestnicy przeniesieni zostaną w świat tajemnic i magii ...

Poprawa jakości obsługi klienta dzięki doskonaleniu komunikacji

2011-03-18 14:52:48

Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności w zakresie komunikacji w kontakcie z klientem oraz ich dopasowanie do procedur obsługi klienta obowiązujących w firmie. Podczas zajęć uczestnicy ...

Efektywna komunikacja interpersonalna

2011-03-16 08:23:37

Efektywna komunikacja ma bezpośredni wpływ na każdą płaszczyznę naszego życia od życia rodzinnego przez towarzyskie na zawodowym kończąc.Bardzo często zapominamy jednak o podstawowych ...

Doskonalenie komunikacji interpersonalnej w zespole.

2011-03-14 20:45:43

To że do siebie mówimy nie znaczy że ze sobą rozmawiamy. To że ze sobą rozmawiamy, nie znaczy że się rozumiemy.Bardzo często nie pamiętamy otej zasadzieco prowadzido wielu nieporozumień i ...