środa, 29 listopada 2023

Menu  

 

Aktualności

to co warto wiedzieć…

Kim jesteś w zespole?

Tworząc zespoły pracodawcy zatrudniają na określone stanowiska wybitnych specjalistów w danej dziedzinie. Jednak bardzo często mimo to zespół zamiast rozwijać się i przynosić korzyści firmie stoi w miejscu. Dlaczego tak się dzieje? Okazuje się że nie tylko wykształcenie i umiejętności mają wpływ na efektywność zespołów. Równie ważnym czynnikiem jest typ osobowości, dzięki któremu każdy z nas będzie sprawdzał się w różnych rolach społecznych. Z punktu widzenia ról zespołowych w pracy zespołu ważne są następujące aspekty: pomoc w uświadomieniu poszczególnym członkom zespołu do jakich ról zespołowych „zostali stworzeni”, a których nie powinni nawet próbować się podjąć oraz właściwa komunikacja między odmiennymi osobowościami.   Udział w szkoleniu pozwoli uczestnikom na:

  •  Poszerzenie i usystematyzowanie swojej wiedzy na temat ról zespołowych i komunikacji w zespole
  • Optymalne konfigurowanie zespołu poprzez przydzielanie zadań adekwatnych do predyspozycji osobowościowych poszczególnych osób
  • Rozwój świadomości własnych predyspozycji osobowościowych uczestników niezbędnych do przyjmowania określonych ról zespołowych
  • Doskonalenie umiejętności odpowiadającym poszczególnym rolą zespołowym
  • Doskonalenie komunikacji między poszczególnymi członkami zespołu
  • Umiejętne budowani relacji w zespole
  • Doskonalenie umiejętności pracy zespołu w oparciu o kluczowe cechy efektywnego zespołu

KAŻDORAZOWO PROGRAM DOPASOWYWANY JEST DO WYMAGAŃ I OCZEKIWAŃ NASZYCH KLIENTÓW.

Zapytaj jeśli chcesz wiedzieć więcej

 

Pustynna burza

2013-12-10 15:36:37

Barwny scenariusz gry, który przeniesie uczestników do czterech pustynnych oaz pozwoli na stworzenie atmosfery swobodnej wymiany poglądów i informacji oraz przeżycie wspaniałej kreatywnej ...

Wyprawa szlakiem europejskich mitów i legend

2011-04-05 08:30:22

Poniższyprojekt zajęć terenowych, opartych jest na kanwie znanych podań, legend i mitów krajów Unii Europejskiej. Podczas zajęć uczestnicy przeniesieni zostaną w świat tajemnic i magii ...

Poprawa jakości obsługi klienta dzięki doskonaleniu komunikacji

2011-03-18 14:52:48

Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności w zakresie komunikacji w kontakcie z klientem oraz ich dopasowanie do procedur obsługi klienta obowiązujących w firmie. Podczas zajęć uczestnicy ...

Efektywna komunikacja interpersonalna

2011-03-16 08:23:37

Efektywna komunikacja ma bezpośredni wpływ na każdą płaszczyznę naszego życia od życia rodzinnego przez towarzyskie na zawodowym kończąc.Bardzo często zapominamy jednak o podstawowych ...

Doskonalenie komunikacji interpersonalnej w zespole.

2011-03-14 20:45:43

To że do siebie mówimy nie znaczy że ze sobą rozmawiamy. To że ze sobą rozmawiamy, nie znaczy że się rozumiemy.Bardzo często nie pamiętamy otej zasadzieco prowadzido wielu nieporozumień i ...

Złoto dla zuchwałych

2011-03-11 14:00:38

Legendarne bogactwa ukryte przed wiekamito nie mrzonka, jesteście bliscy odnalezienia tajemniczego skarbu, ukrytego przez zakon templariuszy. Odnajdując go zdobędziecie znacznie więcej niż ...